O da comida rápida, na maioria dos sítios, é umha falácia. Quitando os sitios como as franquias americanas, onde tenhem un sistema mui impersoal de trato ao cliente, nos estavelecementos onde se servem bocatas ou hamburguesas a velocidade é relativa. Muitas vezes falta organizaçom no local, o que faz que umha persoa tenha que aguardar dez minutos desde que chega até que lhe tomam nota, ou máis dum quarto de hora a que façam umha hamburguesa. E isso pode sumar mais de média hora aguardando. Isso nom é comida rápida. Mas se andas por Ponte-vedra e tes pouco tempo para comer podes, sem medo, ir ao Tris. Está num pátio interior dum edifício e tem umha terraça mui cómoda (eu fum um dia de sol).

Pois bem, nada mais sentar já che traem a carta. A carta trae instruçons, e abofé que há que ler-as. As normas som cousas como que se pom um prato por pedido, ou que se queres um bocata cortado pola metade tes que solicitar um coitelo, ou que se paga na barra. Nom lembro mui bem agora, mas há que ler-as, sim.

E imos ao choio. Pedim umha hamburguesa mexicana, que levava a carne, queijo, leituga, tomate e cebola, amais da salsa mexicana. Tardou menos de cinco minutos (dez em total desde que cheguei, tendo em conta que botei cinco máis pensando que comer). Um bom tamanho (uns 15 cm de diámetro) e um sabor picante, mas sem abusar. O pam, bem, pam de hamburguesa mas semelhaba de panadaria.Case me encheu, mas esquezim tirar a foto. Assim que tivem que pedir outra.

Hamburguesa completa do Tris, Ponte-Vedra

E pedim umha hamburguesa completa, como a anterior mas sem salsa. Mui boa, e soubo-me mais que a mexicana, pola falta se salsa picante e porque a carne era saborosa. Os meus acompanhantes probarom a hamburguesa ao curri, e também lhes parezeu boa. Por certo, também tenhem bocatas com vários pans. Boa nota para o Tris.

Hamburguesa completa do Tris, Ponte-Vedra